Wednesday 26 December 2012

benda penting nak ambik bila balik kampung...



Salam sayang kawan-kawan…dh habis study ke?bagus2…saya baru nk mula je….tgh ambik mood ni..hehehehe..tgk tajuk kat atas 2 mesti kwn2 tertanya2 kan bnda apa yang penting sgt saya nk ambik 2 bila blik kg…bnda 2 adalah kalkulator la…sebab apa penting..sb mggu dpan exam nk kena guna bnda ni la…dh terbiasa guna kalkulator saintifik ni sejak sek men lagi sampai xreti nk guna kalkulator yang biasa..bukan berlagak tau tapi jari-jariku dah terbiasa guna yang saintifik…hri 2 time buat ujian dengan Puan Su, Ya Allah rasa terseksa sangat sebab terpaksa guna handphone je…dh banyak nk kena kira guna hf memg rsa lambat sangat… markah dapat xseberapa 2 sebab kira guna hf la…klu guna kalkulator saintifik mesti dapat markah excellent punya…hahahaha…perasan je kn…tapi xpe, untuk final nanti dh bersedia dengan kalkulator kesayangan ni…boleh kira sampai lebam gak…hahahah…(walaupun kalkulator kat bawah ni saya pinjam yang adik saya punya)..Kalkulator  saya dah habis bateri...maklumlah guna dari umur 16 tahun..sekarang dah 26tahun..wahhhh dah 10tahun rupanya patut bateri dah habis..:-)



nampak x sticker kat atas kalkulator 2..i'm Excellent...:-)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...