Monday 24 December 2012

sedihnya bila isnin jam 12.00 malam...

salam sayang semua...malam ni saya tak nak kongsi resepi atau petua dapur atau apa je...tapi kali ni saya nak kongsi perasaan saya...sedihnya bila hari ni isnin dan bila tiba jam 12.00 malam ni...nak tau kenapa kawan-kawan? sebab blog dah sampai di sini je...sob..sob... kepada Puan Ida mohon maaf segalanya..kalau puan baca post saya kali ni saya nak cakap saya nak teruskan blog ni selagi saya termampu..rasa best sangat....mungkin sebelum ni saya kurang aktif disebabkan bebanan tugas dan projek akhir..mungkin jugak saya ni jenis seorang yang boleh fokus kepada satu kerja je...hehehe...bila fokus banyak benda ni mula la nak over stress...heheheh...lepas isnin jam 12 malam ni blog ni dah tidak dinilai lagi...bagi saya bila berkongsi dalam blog ni saya mendapat satu kepuasan..saya harap Puan Ida sudi la singgah blog kami ni walaupun sesi penilaian sudah tamat...saya juga nak kongsi perasaan belajar subjek tumpuan ni...sepanjang 4 tahun saya ambik subjek tumpuan makanan ni...sem ni la yang paling best...saya rasa memang betul-betul belajar la...kelas teori dengan Puan Su pun memang best...banyak sangat benda dikongsi bersama...betul kata hawari sampai tak sedar masa berlalu..memang tidak mengantuk...kelas amali pulak enjoy sangat...walaupun enjoy tapi saya dapat belajar banyak benda...rasa sayang dan sedih sangat...kawan-kawan pun memang happy la...memang satu kepala semua...sempoi je...serius ni kali ni memang terbaik la tumpuan makanan yang saya ambik...tapi semua dah berakhir...hanya tinggal kenangan je lepas ni...sekali lagi saya nak ucap terima kasih kepada Puan Su dan Puan Ida dan kawan-kawan semua...lepas ni walaupun dah habis kelas...singgah la masuk blog kami ni ye...heheheh...salam sayang kawan-kawan---jumpa lagi semua....


sahabat  bersama susah dan senang di dapur..:-)

dalam kenangan...

tak akan dilupakan saat indah ini...


by : Nurul Hafizah Binti Hashim

2 comments:

  1. Saedahtinnur Hashim26 December 2012 at 14:05

    Baguslah...sy lagi suke if uols sume teruskan.. Sambung je even sampai dah masuk sekolah.. Insya'allah..suatu hari nanti pasti post2 yg ditulis dlm blog ni akan membantu.. Sekurang2nye..awak ade sesuatu utk dikongsi bersama2 pelajar awak yg akan dtg.. pasni...x yah lah nak formal sgt dah.. Enjoy menulis k.. Keep it up.. n gud luck k.. Nanti..i will follow uols punye blog k.. hehe

    ReplyDelete
  2. terima kasih puan sudi memberi komen diblog kami ni....insyaallah blog ni akan diteruskan...mengisi masa terluang sebelum menunggu posting...heheheh....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...