Wednesday 26 December 2012

nescafe oh nescafe...

Salam sayang semua…lagi 4hari nk exam..tp xstudy lagi ni…niat malam ni nak study la kononnya..heheh...masuk dapur buat air nescafe tambah susu pekat..al-kisahnya saya ni first time buat air nescafe guna dua bahan kat bawah ni...serius tau...sb sebelum ni guna yg 3in1 je...nescafe kt bawah ni pun kak yang bagi sebab dia kata xde sapa nak minum kat rumah..memang family saya xminum nescafe sebab kafeinnya yang kuat...mak saya kalau minum mesti pening...sama la dengan yang lain...tapi malam ni saya try buat dengan niat dapat berjaga malam untuk study...kononya la...harap-harap saya xde masalah la...:-)yang nak tergelaknya housemate kata saya buat air nescafe ni pahit sikit...terlebih nescafe la 2...maklum la i first time buat kan...hahaha...tapi habis gak la air yang saya  buat ni...rindu saat ni...nanti dh xdapat minum dan study same2 lagi...huhuhu...ada beberapa hari je lagi masa bersama-sama rumate dan housemate yang dah hampir 4 tahun bersama...sedihnya...sob...sob..sob..:-(


nescafe susu..




peneman study malam ni...:-)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...