Friday 21 December 2012

Memasak itu satu kepuasan…





                                      
BESTNYA DAPAT MASAK-MASAK NI....



                                              


Salam sayang dan mesra kawan-kawan…saya sambung lagi tulis blog ni…kan saya dah cakap nak update blog sampai lebam…hehehe…sekarang ni tak cukup lebam lagi… :-) saya nak kongsi dengan kawan-kawan satu perasaan bila kita memasak..kawan-kawan juga mesti suka masak kan…saya pun macam tu jugak..Dalam fikiran ni dah fikir macam-macam menu nak masak bila balik kampung esok. Maklum la sejak akhir-akhir ni sibuk sangat sampai tak sempat nak masak…beli bungkus je….kalau tak nasi kerabu mesti nasi ayam berempah..ayam berempah tu pun dah menyampah rasanya sebab selalu sangat tengok muka ni. Heheheh…sabar jelah...tunggu ye kawan-kawan nanti saya update balik kampung saya masak apa...:-)  





by : Hafizah Hashim... :-)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...