Monday 17 December 2012

Birthday Buffet

Selamat Pagi semua,

Apa khabar hari ini?...Kami akan membuat 'birthday buffet' pada minggu ini. Tetapi, kami tiada idea tentang hiasan dan penyusunan buffet ini. Bagaimanakah dengan anda?
Saya ingin berkongsi sikit tentang jenis hiasan dan penyusunan 'birthday buffet' pada hari ini. Susunan dan hiasannya amat cantik dan menarik. Saya sangat mengharapkan birthday party saya dapat dijalankan seperti dalam gambar-gambar ini. Begitu juga dengan anda kan?..baik, sama-sama kita belajar / merujuk pada gambar-gambar ini untuk birthday kita seterusnya! Selamat Mencuba!! =D

Pinned Image  Pinned ImagePinned Image  Pinned ImagePinned Image  Pinned ImagePinned Image  Pinned ImagePinned Image  Pinned ImagePinned Image  Pinned Image  Pinned Image  Pinned Image

Menarik kan??hehe....Bolehlah kita cuba buat untukorang yang tersayang ataupun diri sendiri ya! =D

Bagaimanakah kalau untuk anak-anak kesayangan kita?? Tapi, lambat lagi rasanya kalau anak saya..hehe..Bolehlah untuk anda yang dalam proses atau sudah diproses...hehe..

Pinned Image  Pinned ImagePinned Image  Pinned Image  Pinned Image  Pinned ImagePinned Image  Pinned Image  Pinned Image  Pinned Image  Pinned Image

Yang ini memang khas untuk pemain-pemain Rugby. Ia sangat menarik!!!!!..
Tambahan pula, kita boleh tukar Rugby itu kepada sukan lain, betul atau tidak??? hehe...Bagi saya, saya akan tukarkannya kepada Badminton sebab saya merupakan pemain Badminton. Bagaimanakah dengan anda?..=D

Pinned Image

Sekali lagi saya ucapkan Selamat Mencuba! =D



By Christine Wong

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...